SİVAS AKINCILAR İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ATAMALARI

 Sözleşmeli Öğretmenliğe Ataması yapılan öğretmen adayları 28 ŞUBAT 2019 tarihine kadar atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinde göreve başlayacaktır.  Güvenlik ve arşiv araştırma formu ıslak imzalı elden veya posta ile il milli eğitim müdürlüğümüze teslim edilecektir.    Gerekli Bilgi ve Belgeler duyurumuz ekinde mevcuttur.
SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ATAMALARI

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ATAMASINA İLİŞKİN DUYURU

20.000 Sözleşmeli öğretmen pozisyonuna atamalar 08/02/2019 tarihinde sonuçlandırılmıştır. Sözleşmeli Öğretmenliğe Atama Duyurusu çerçevesinde ataması yapılan öğretmen adayları 28 ŞUBAT 2019 tarihine kadar atandıkları Sivas İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine;

İSTENECEK BELGELER

a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneğini,

b) Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneğini,

c) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesini,

ç) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)

d) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesini,

e) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

f) Mal bildirimi (İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektir),

g) Kamu Etik Sözleşmesi (İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektir),

ğ) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneğini,

h) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporunu,

ı) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırma formu (1 Adet) Müdürlüğümüze elden veya kargo ile teslim edilecektir.

Belgelerini teslim eden adayların, Valiliğimizce yapılacak olan güvenlik soruşturmalarının tamamlanmasından sonra 7201 sayılı Tebligat Kanununa göre tebligat yapılarak görevlerine başlayabileceklerdir.

AÇIKLAMALAR

1-Sivas Merkez ve Merkez ilçeye bağlı eğitim kurumlarına atananlar belgelerini Sivas İl Milli Eğitim Müdürlüğüne, İlçe eğitim kurumlarına atananlar ise belgelerini atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine teslim edecekleridir.

2-Atandıkları halde halen askerlik görevini yapanlar dilekçe ve asker olduğu ve muhtemel terhis tarihini gösterir belgeyi Sivas İl Milli Eğitim Müdürlüğüne göndereceklerdir.

3- GÜVENLİK VE ARŞİV ARAŞTIRMA FORMU ISLAK İMZALI ELDEN VEYA POSTA İLE İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜMÜZE TESLİM EDİLECEKTİR.

 

 

Akıncılar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

Akıncılar Kaymakamlığı Hizmet Binası 2. Kat Akıncılar SİVAS Yeni Mahalle Cumhuriyet Cad. No54 - 03463615404

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.